Här är du:

Klagomål på ditt boende

Om du har ett klagomål på ditt boende så kan vi ge dig följande råd.
Är det någon annan person som orsakar besvären för dig, så försök att prata med den personen. Det brukar ofta hjälpa. Om det ändå inte blir bättre så tala med din hyresvärd/fastighetsägaren (om du har någon sådan) för att få hjälp därifrån.
 
Rör det sig om brister i din inomhusmiljö som du anser behöver åtgärdas så kontakta först din hyresvärd/fastighetsägare.
 
Om det fortfarande inte blir bra så kan du kontakta miljö- och byggavdelningen i Ovanåkers kommun så kan vi kanske hjälpa dig.

Publicerad 2016-02-03
Dela
Kontakt

Miljö- och byggavdelningen

Tfn 0271-570 00 (vx)
Skicka e-post

Miljöinspektör

Theres Lund
Tfn 0271-570 45



Kontakt

Ovanåkers kommun
Långgatan 24
828 80 Edsbyn
Tfn 0271-570 00
kommun@ovanaker.se

Information

Ovanåkers kommuns rss-flöde

Nyheter RSS-flöde

Ovanåkers kommuns facebook

Facebook


© Ovanåkers kommun 2015

Läs mer om: [krisens namn]

Text om krisen

Vad:

Var:

Senaste nytt och vanliga frågor: ovanaker.se/krislänk till annan webbplats

Telefonnummer för upplysningar: 0200-120 777

Om du är i fara RING 112

Nyhetsflöde:

RSS-flöde för kris