Här är du:

Publicerad

2016-03-08

Drop-in i kommunkontoret

Måndagar kl. 14-16 har vi drop-in i kommunhuset för ärenden som rör miljö och bygg samt barnomsorg och förskola. Välkommen!

Start måndagen den 14 mars kl. 14-16.

Drop-in gäller dessa områden

  • Ansökan om förskoleplats
  • Barnomsorgsavgift
  • Barnschema samt uppsägning av förskole-/fritidshemsplats
  • Anmälan till vikarielista inom förskola, fritidshem samt skola
  • Arbetsgivarintyg för dig som jobbar inom förskola, fritidshem och skola
  • Bygglov
  • Enskilda avlopp
  • Värmepumpar
  • Ansökan om dispens för sophantering

Du är inte garanterad att träffa en särskild handläggare. Vill du träffa en särskild handläggare är det bäst att boka tid.

Dela

Kontakt

Ovanåkers kommun
Långgatan 24
828 80 Edsbyn
Tfn 0271-570 00
kommun@ovanaker.se

Information

Ovanåkers kommuns rss-flöde

Nyheter RSS-flöde

Ovanåkers kommuns facebook

Facebook


© Ovanåkers kommun 2015

Läs mer om: [krisens namn]

Text om krisen

Vad:

Var:

Senaste nytt och vanliga frågor: ovanaker.se/krislänk till annan webbplats

Telefonnummer för upplysningar: 0200-120 777

Om du är i fara RING 112

Nyhetsflöde:

RSS-flöde för kris