Här är du:

Publicerad

2016-10-27

Kommunkontorets öppettider

Under året testar vi nya öppettider i växel och reception. Nu utvärderar vi dem och vill veta vad du tycker.

Kommunens växel och reception är kommunens ansikte utåt och har en viktig funktion att serva kommuninvånarna och besökarna. Huvuduppdraget är att koppla samtal rätt och att hänvisa besök rätt. Förutom kommunens verksamheter både i och utanför kommunhuset servar växeln även Helsingevatten, Aefab och HelsingeNet samt Polisen.

I vårt arbete med att ta fram nya öppettider togs det fram statistik för vilka tider som det är mest besökare och trafik på telefonen. Förutom det fanns en enkät tillgänglig i några månader där medborgare hade möjlighet att tycka till om öppettiderna.

Nu är vi inne i ett skede där vi testat de nya öppettiderna under drygt 10 månader och vill veta vad du tycker om dem. Senast 11 november behöver vi dina synpunkter.

Växel: måndag-fredag kl. 7.30-12, 12.50-16.15

Reception: måndag-fredag kl. 7.55-12, 12.50-16.15

Dag före röd dag och afton (ej dag före trettondagsafton då ordinarie öppettider gäller) stänger växel och reception kl. 14.30. Trettondagsafton stänger vi kl. 14.30.
Klämdagar gäller ordinarie öppettider.

Det är inte tillåtet att göra anmälningar längre. Sista anmälningsdag var den 11 november klockan 00.00.


Kontakt

Ovanåkers kommun
Långgatan 24
828 80 Edsbyn
Tfn 0271-570 00
kommun@ovanaker.se

Information

Ovanåkers kommuns rss-flöde

Nyheter RSS-flöde

Ovanåkers kommuns facebook

Facebook


© Ovanåkers kommun 2015

Läs mer om: [krisens namn]

Text om krisen

Vad:

Var:

Senaste nytt och vanliga frågor: ovanaker.se/krislänk till annan webbplats

Telefonnummer för upplysningar: 0200-120 777

Om du är i fara RING 112

Nyhetsflöde:

RSS-flöde för kris