Informationen på den här sidan kan vara inaktuell.
Välkommen till vår nya hemsida på www.ovanaker.selänk till annan webbplats.

Här är du:

Lättläst svenska

Detta är Ovanåkers kommuns webbplats.

Du klickar på orden till vänster om du vill

läsa mer om kommunen.


Ovanåkers kommun har hand om

barnomsorg, skolor och vård till de äldre.

Kommunen sköter gator och parker.

Vi ser också till att det finns dricksvatten i

din vattenkran.


Ovanåkers kommun har 1 100 anställda.

Här bor nästan 12 000 personer.


Tyck till om oss


Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor. Vad är bra och vad är dåligt?

Du kan skicka e-post till oss: webmaster@ovanaker.se

Publicerad 2012-08-30

Kontakt

Ovanåkers kommun
Långgatan 24
828 80 Edsbyn
Tfn 0271-570 00
kommun@ovanaker.se

Information

Ovanåkers kommuns rss-flöde

Nyheter RSS-flöde

Ovanåkers kommuns facebook

Facebook


© Ovanåkers kommun 2015

Läs mer om: [krisens namn]

Text om krisen

Vad:

Var:

Senaste nytt och vanliga frågor: ovanaker.se/krislänk till annan webbplats

Telefonnummer för upplysningar: 0200-120 777

Om du är i fara RING 112

Nyhetsflöde:

RSS-flöde för kris