Ovanåkers kommun har hand om barnomsorg, skolor och vård till de äldre.
Kommunen sköter gator och parker. Vi ser också till att det finns dricksvatten i din kran.
Ovanåkers kommun har 1 100 anställda. Här bor nästan 12 000 personer.
Tyck till om oss
Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor.
Vad är bra och vad är dåligt?
Du kan skicka e-post till oss: webmaster@ovanaker.se
Ovanåkers kommun
Långgatan 24
828 80 Edsbyn
Tfn 0271-570 00
kommun@ovanaker.se