Kontakt

Anbudsskola

Nu anordnar vi en praktisk utbildning där vi tillsammans går igenom grunderna i offentliga upphandlingar och hur du lämnar ett anbud. Steg för steg utformar vi ett anbud i en påhittad upphandling och ger dig kunskapen för att sedan själv kunna delta i kommunens upphandlingar.

Att vara med och lämna anbud i kommunens upphandlingar innebär stora möjligheter för dig som
företagare. Har du väl varit med och lämnat anbud i en upphandling, så är dessutom processen i stort sett likadan nästa gång du väljer att vara med.

Förberedelser

För att du ska få ut så mycket som möjligt av utbildningen är ett tips att du redan innan skapar ett konto i vår leverantörsportal Kommers. Där kan du gå in och titta på sidan för att se hur det ser ut och kan sedan lyfta eventuella frågor och funderingar på plats.

Skapa ett konto i Kommerslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Tid och plats

Torsdag 12 april kl. 18.00-20.00
Kommunhuset i Edsbyn, sammanträdesrum A

Utbildningen anordnas av Inköp Gävleborg tillsammans med Ovanåkers kommun, som också bjuder på fika. Utbildningen hålls av Maria Larsson, upphandlare på Inköp Gävleborg.

Anmälan

Din anmälan skickar du senast 9 april till klas-ake.sall@ovanaker.se
Ange namn, telefonnummer, e-post, företagsnamn.

Kontakt

Klas-Åke Säll
Tfn 0271-570 64
E-post klas-ake.sall@ovanaker.se

Senast uppdaterad 2018-03-15 15.51

Tyck till om sidan