Utskrift från www.ovanaker.se

Nu skapar vi en ny mötesplats på Sunnangården
Mellan den 9 och 20 mars håller Sunnangårdens restaurang stängt på grund av förändringar i driften. Den 23 mars öppnar vi igen – då som en ny mötesplats med samarbete mellan flera av kommunens verksamheter.
Från och med den 23 mars drivs verksamheten gemensamt av kommunens kostenhet, arbetsmarknadsenhet och socialförvaltningens dagliga verksamhet. Tillsammans vill vi skapa en trivsam plats där man kan umgås, ta en fika och äta lunch.
Öppettiderna kommer att vara vardagar (måndag–fredag) klockan 10.00–15.00.
Lunch kommer att serveras mellan klockan 11.45 och 13.00 och kostar 95 kronor.
På öppningsdagen den 23 mars bjuder vi alla besökare på kaffe och kaka.
Vi ser fram emot att välkomna både nya och gamla gäster till en ny start på Sunnangården!

