Nytt helårsnummer av medborgartidningen Tycker om Ovanåker!

Det nya och större helårsnumret av medborgartidningen Tycker om Ovanåker dyker snart upp på offentliga platser nära dig, eller i brevlådan för dig som prenumererar! För dig som bor inom Ovanåkers kommun skickas det inte längre till din brevlåda automatiskt. Vill du ha tidningen i din brevlåda behöver du prenumerera.

I det nya numret kan du läsa om bl.a. svampplockningstips, paret Hoelstad som renoverar en Hälsingegård, Vanja Wiklunds "hemtjänst" för hundar och tantparkour i Alfta.

Det är personer som arbetar på Ovanåkers kommun inom olika områden som har skrivit artiklarna, fotograferat och gjort layouten till tidningen.

Under vecka 23-24 delas det nya numret ut till offentliga platser runtom i kommunen och till dig som prenumererar. Du kan också läsa Tycker om Ovanåker på webben pdf, 3.4 MB.!

Har du synpunkter på tidningen? Hör gärna av dig till oss på kommunikation- och serviceavdelningen, tfn 0271-570 00 (vx) eller e-post kommunikation@ovanaker.se.

Du vet väl att du även kan prenumerera på tidningen i pappersform eller digitalt?

Senast uppdaterad