Utskrift från www.ovanaker.se
2024-05-11
Lättläst svenska
Detta är Ovanåkers kommuns webbplats.
Du trycker på orden i undermenyn om du vill
läsa mer om kommunen.
Undermeny
Ovanåkers kommun har hand om
barnomsorg, skolor och vård till de äldre.
Kommunen sköter gator och parker.
Vi ser också till att det finns dricksvatten i
din vattenkran.
Ovanåkers kommun har 1 100 anställda.
Här bor nästan 12 000 personer.
Tyck till om oss
Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor. Vad är bra och vad är dåligt?
Du kan skicka e-post till oss: kommunikation@ovanaker.se