Kontakt

Kontakta kommunvägledarna

Kommunvägledarna finns tillgängliga för att svara på enklare frågor och hänvisar dig till rätt person inom kommunens verksamheter. Frågor som rör pågående ärenden och beslut besvaras inte av kommunvägledarna.

Du kan kommunicera med kommunvägledarna i olika kanaler, välj det som passar dig bäst.

Telefon ikon

Telefon: 0271-570 00

Ikon för Messenger

Chatta med oss på Messengerlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster (Kräver att du har Messenger installerat)

Ikon för plats

Besöksadress: Långgatan 24, 828 31 Edsbyn
Visa på kartalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Ikon för konsumentvägledningen

Konsumentvägledning (vägledning vid köp av varor och tjänster samt reklamationer)

Öppettider kommunvägledning

Kontakt

Dag & tid

Telefon, e-post och Messenger

Vardagar

kl. 07.30–12.00
kl. 12.50–16.15

Reception, kommunkontor


Kl. 07.55-12, 12.50-16.15.

Vill du träffa en handläggare behöver du boka tid i förväg.

Konsumentvägledning

Konsumentvägledningens öppettider

Behandling av personuppgifter

Ditt meddelande tas emot av Ovanåkers kommun. Vi läser inkommande e-post och meddelanden varje arbetsdag och svarar i telefonen under öppettiden. Om du ställer frågor kan de vidarebefordras till den handläggare eller förvaltning som har hand om frågan om inte kommunvägledningen kan ge svar direkt.

Meddelandet du skickar till oss hanteras enligt offentlighets- och sekretesslagens krav, vilket innebär att informationen kan lämnas ut vid begäran. För oss är det tillåtet att behandla dina personuppgifter för att uppfylla kraven i arkivlagen som ställs på bevarande av allmänna handlingar.

Information om hur vi behandlar dina personuppgifter.

Kontakt

Kommunvägledarna

Tfn 0271-570 00
E-post kommun@ovanaker.se

Senast uppdaterad 2020-09-18 12.00