Kontakt

Arbetsutskott

Kommunstyrelsen har för mandatpersioden 2019-2022 utsett ett arbetsutskott. Arbetsutskottet är för kommunstyrelsens räkning kommunens centrala arbetsgivarorgan, tillika kommunens löne- och pensionsmyndighet och ska ha hand om frågor som rör förhållandet mellan kommunen som arbetsgivare och dess arbetstagare.
Arbetsutskottet har även en beredande funktion inför kommunstyrelsen.

Arbetsutskottet består av 5 ledamöter med ersättare. Ordförande är Håkan Englund.

Sammanträdesdagar 2021

  • 26 januari
  • 2 mars
  • 23 mars
  • 18 maj
  • 8 juni
  • 13 juli
  • 24 augusti
  • 14 september
  • 5 oktober
  • 9 november

Kontakt

Ordförande

Håkan Englund
Tfn: 0271-574 15
Mobil: 070-673 16 33
E-post hakan.englund@ovanaker.se

Senast uppdaterad